مصاحبه آرشیو خبر ها
لحظه شماری و بی تابی كین برای دیدار با ستاره یوونتوس

لحظه شماری و بی تابی كین برای دیدار با ستاره یوونتوس

 

بیش از آنكه از درخشش به همراه تیم ملی زیر 19 سال ایتالیا هیجان‌زده باشد برای دیدار با كریستیانو رونالدو لحظه شماری می‌كند. ستاره آتزوری در رقابت‌های جام ملت‌های زیر 19 سال اروپا در حالیكه هنوز برای آگاهی از سرنوشت فصل آینده‌اش در انتظار جلسه مینو رایولا مدیر برنامه‌های سرشناسش با جوزپه ماروتا است، برای حضور در تمرینات بیانكونری بی‌تاب است. به نظر می‌رسد زمان تحقق پست معنادار و زیبای یك ماه پیشش در حالیكه تصویری از خودش با لباس یوونتوس منتشر كرده بود فرا رسیده است: «آنهایی كه از سفر باز می‌گردند هرگز همان شخصِ پیش از رفتن نخواهند بود. »

 

مویس كین مهاجم 18 ساله یوونتوس پس از كسب نایب قهرمانی و درخشش به همراه تیم ملی زیر 19 سال ایتالیا در رقابت‌های جام ملت‌های اروپا در گفتگویی از كسب این مقام به همراه تیم ملی ایتالیا و شرایطش در یوونتوس صحبت كرده است.

 

كسب عنوان دومی به همراه تیم ملی ایتالیا در رقابت‌های زیر 19 سال ایتالیا اروپا؟

 

رسیدن به فینال به همراه تیم ملی ایتالیا احساس بسیار بزرگی برای من و همه بازیكنان تیم بود؛ هرچند در نهایت شانس این را پیدا نكردیم تا جام قهرمانی را بالا ببریم. ما تیم بسیار خوبی داشتیم و از همان ابتدای مسابقات نیز همه باور داشتیم كه می‌توانیم در این رقابت‌ها عملكردی مناسب ارائه كنیم. ما باید از اشتباهاتمان در این تورنمنت درس بگیریم تا در آینده بتوانیم در لباس آتزوری افتخار آفرینی كنیم.

 

آینده فوتبالی؟

 

هنوز نمی‌دانم آینده فوتبالی من چگونه رقم خواهد خورد.

 

رونالدو؟

 

حضور رونالدو در یووه بسیار مهم است. دیدن او موقعیتی منحصربه فرد و احساسی فوق‌العاده برایم دارد. برای تمرین در كنارش لحظه شماری می‌كنم. قرار گرفتن در كنار بزرگان همیشه باعث رشد و ارتقاء می‌شود.

 

ادامه فوتبال در خارج از ایتالیا؟

 

اگر موقعیت و شرایطی مناسب پیش بیاید؛ چراكه نه.

 

ادامه حضور در یووه؟

 

آرزوی هر بازیكنی بازی در یوونتوس است.

 

هیگواین در میلان؟

 

هیگواین مهاجمی فوق‌العاده است اما انتخاب باشگاه آینده‌اش با اوست نه من!

 

مویس كین كه از پدر و مادری اهل ساحل‌عاج در استان «ورچلی» در ناحیه پیه‌مونته به دنیا آمده است نخستین بازی‌اش برای یوونتوس را در سال 2016 و در شانزده سالگی و به عنوان بازیكن تعویضی به جای ماریو مانژوكیچ در مقابل تیم پسكارا انجام داد. او فصل گذشته را به عنوان بازیكن قرضی در باشگاه هلاس ورونا گذراند و با اینكه تنها هجده سال دارد به همراه این تیم 20 بار در رقابت‌های مختلف به میدان رفت و 4 گل نیز به ثمر رساند. كین در رقابت‌های زیر 19 سال جام ملت‌های اروپا پس از ژائو فیلیپه و فرانسیسكو ترینكائو از تیم ملی پرتغال با 5 گل زده به همراه آمینه گوئیری از فرانسه با 4 گل مشتركاً در رده دوم بهترین گلزن‌ این رقابت‌ها قرار گرفت.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: